Jak funguje aplikace
- Funguje na všech internetových prohlížečích na všech zařízeních (např. mobil, tablet, PC), která mezi sebou můžete libovolně střídat. Nic se nikam neinstaluje.
- Doručuje účtenky se všemi náležitostmi prostřednictvím mailu a vyzvednutím pomocí unikátního kódu na našem webu (více zde)
- Tiskne na tiskárnu
- Funguje pro plátce i neplátce DPH
- Ve své základní verzi funguje zdarma a slouží hlavně k tomu, aby plátce i neplátce DPH splnil všechny povinnosti vůči EET a nemusel se z toho zbláznit
- Zadáte text, který chcete mít na účtence, částku (případně položky sazeb DPH u plátce) a evidujete
- Máte k dispozici přehled účtenek, kde je můžete snadno stornovat, případně znovu odeslat zákazníkovi nebo vytisknout
- Vyžaduje připojení k internetu (nefunguje tedy offline)
- Základní verze aplikace funguje zdarma a k ničemu se nikde nevážete, můžete ji kdykoliv přestat používat
Nejlepší obrázek o fungování naší aplikace si uděláte shlédnutím našich návodů.
Jak probíhá vystavení účtenky plátce
Manuální korekce rozpisu DPH
Přehled účtenek a storno účtenky
Zadávání účtenky u neplátce DPH
A takto může vypadat vaše EET účtenka: